dimecres, 17 de novembre del 2010

SOPAR AMB LA MONTSE TURA



El proper dissabte dia 20 de novembre d’enguany, al pavelló de Dosrius, l’Agrupació del PSC del municipi organitza un sopar. Aprofitant la campanya electoral es podrà comptar amb la presència de la Montse Tura, número dos de la candidatura del PSC a la circumscripció de Barcelona.

No cal dir que tothom que vulgui acompanyar-nos pot fer-ho, tot escoltant aquesta gran política que ha fet tantes coses per al nostre país i que estic convençut que encara té molt camp per recórrer. Per tant, qui vulgui assistir al sopar hi està convidat. Simplement, cal trucar al telèfon d’en Rafael 610 45 22 42.

He quedat molt sorprès de les ganes que la gent té d’assistir a aquest pa amb tomàquet que s’organitza. Per les xifres oficials que tinc serem per sobre de les 200 persones.

A més a més, voldria destacar que els/les militants del PSC del municipi de Dosrius van creixent. Moltes persones valoren la política i feina que s’està fent des de l’ajuntament, fins i tot, hi volen participar, i una manera de fer-ho és afiliant-se al nostre partit polític.

Estic molt content perquè en moments complicats i difícils és quan es veu que les persones creuen en el sistema i és quan la mobilització creix per defensar-lo i, sobretot, per donar-li suport.

7 comentaris:

L'Albert ha dit...

Molt recomanable, la senyora Montse Tura te un discurs molt ben articulat, agradable i crec que molt sincer, es d'aquells politics que mereix una gran asistencia, es una persona que brilla amb llum pròpia, la llàstima es la mediocritat que te al voltant.

Aquí a Dosrius encara brillarà amb mes força, jo crec que independent ment de la ideologia de cada persona, l'oportunitat de tenir tan a ma un polític de tanta qualitat val la pena assistir hi.

Anònim ha dit...

Deixant de banda els partidismes, val a dir que va fer bona feina a la Conselleria d'Interior i ha fet bona feina a la Conselleria de Justícia. No em faria res anar a saludar-la, però com que no seré ben rebut...

I tens raó, Albert. Brillarà amb llum pròpia perquè molt a prop, molt a prop, molt a prop, només hi haurà ombres i foscor.

Anònim ha dit...

Unas cuestiones
¿Que es eso de cifras oficiales?
¿El Jamón es gratis?
¿Es pata negra?
¿La gente acude por el Pan Tomaquet o a escuchar a la Sra Tura?
Es que no me queda claro en la entrada.
¿Los militantes del PSC crecen en Dosrius? Me extraña pero si lo dice pues sera verdad. Pero no sera por el trabajo que hacen...

L'Albert ha dit...

Con todo el respeto a los que lo hacen por unos ideales, hay un 20% de paro y las familias tienen que pagar sus facturas, gracias a la gestión de estos genios la vida está muy difícil, es un dato.

Luego tienes que en un partido que son cuatro, si se apunta uno el incremento es del 25%.

Un mitin de estos, aparte de encontrarte con gente que hace tiempo que no veías te soluciona una cena así que nunca sabrás si van por la cena o por escuchar a la Tura, a mi me gustaría ir, la verdad que la invitada merece la pena.

La invitación parece sincera y es para todo el mundo no creo que nadie sea mal recibido, animaros.

Anònim ha dit...

podrian apuntarse 2 o 300 vecinos de can Canñamas, a ver si estos tambien le van bien para engrosar la lista del partido. Alo mejor asi si que se arreglan las cosas. A mi la tura no es mas que otra chupoptera y creo que ver que los sociatas han hecho algo bien es estar un poco ciegos.

J.L.Rueda ha dit...

Estoy de acuerdo con el último comentario, deberíamos de ir 200 o 300 personas "desafectas con el Régimen", haber la cara que ponen.

Los que vayáis llevaros botas de agua, porque seguro que el suelo estará mojado de las babas de la Corte del Caudillo.

Creo que con esta "invitación" lo que pretende el Jo es comprobar si todavía tiene tirón para convocar al personal, me parece un error acudir a la misma, tanto meda si viene esta Señora o si San Pedro baja del cielo.

Tener cuidado con el jamón porque me ha dicho un pajarito que a los desafectos la régimen les van a poner el jamón con la gripe porcina.

Saludos

Anònim ha dit...

Yo también pienso como los dos últimos comentaristas.
¿Quien pagará éste pan con jamón.
Nosootros, el pueblo, cómo la gran propaganda que se está llevando a cabo.
¿Quien la paga?
Pues nosotros, éste señor Jo, hace y deshace con nuestro dinero lo que le sale del alma, por no decir otra cosa.
Sólo espero que algún día termine de manipularlo todo.

Este día seré muy feliz-