dilluns, 28 de desembre del 2009

TENIM UN NOU PARTIT POLÍTIC AL NOSTRE MUNICIPI

Ja s’ha presentat oficialment a l’Ajuntament un nou partit polític anomenat “Plataforma Alternativa Ciutadana de Dosrius”. És una bona notícia que persones del municipi s’ajuntin per fer política, per presentar-se a les properes eleccions.

Es tracta de persones que ja estan dins de col·lectius i entitats i que volen fer el pas de gestionar l’Ajuntament.

Llàstima que aquestes persones, segons el meu parer, vagin dins d’un partit independent, ja que l’experiència em diu que per assolir inversió externa d’altres administracions has d’estar-hi ficat en el mon de la política i saber quins són els mecanismes i les tecles que has de tocar, encara més en aquestes èpoques de crisi i pressupostos molt ajustats. Aconseguir que inverteixin en el teu municipi no és una feina fàcil. Si a més a més, no ets de cap partit que pugui tenir referències a les administracions superiors, el tema encara és molt més costós.

Faig aquesta reflexió, ja que a mi m’hagués agradat, com a veí del municipi, que aquestes persones que s’han volgut introduir en el món de la política ho haguessin fet en partits estables, ja sigui Convergència i Unió, Progrés Municipal, aquest vinculat a Iniciativa, o Esquerra Republicana, ja que aquest plantejament de no voler dependre de ningú, l’entenc com un greuge per als interessos municipals, atenent que les grans inversions vénen de fora i que dels recursos dels veïns i veïnes del municipi poca inversió es pot fer, ja que s’ajusten a les despeses fixes que es tenen cada any.

Tot i això, benvinguts. Estic a la seva disposició en tot el que els pugui ajudar.

Entrada original

7 comentaris:

Anònim ha dit...

¿Y el PSC? ¿No es un partido del municipio?

J.L.Rueda ha dit...

Felicidades a los vecinos que estais llevando esta iniciativa adelante, ya veis que vuestra propuesta política le preocupa al Caudillo y eso es bueno.

Sr. Alcalde, cada día me decepciona Usted más:

Criticar la iniciativa de unos vecinos del pueblo por formar un partido político, califandolo “com un greuge per als interessos municipals”, por el mero hecho de ser independientes y no pertenecer a ningún partido “clásico”, es una de las grandes GILIPOLLECES a las que Usted nos tiene acostumbrados.

En la vida, plantearse no depender de nadie es lo normal, cuando se es mayor de edad es lo que toca, solo a Usted y a los personajes como Usted, que están
acostumbrados a vivir de la sopa boba, les puede parecer mal ser “independientes”.

Le voy ayudar a que salga de su ignorancia, la definición de independiente es: “Que tiene la capacidad de elegir y actuar con libertad y sin depender de un mando o autoridad extraña.”

Constato también que Usted no tiene muy buena opinión de su propio partido, cuando leo que “invita” a estos vecinos a participar en política en otros partidos, pero No en “el suyo”, no me extraña con la que esta cayendo.

Usted le hace un flaco favor al partido que milita PSC, en unos momentos donde “políticos y personajes NO independientes” que ejercen o han ejercido cargos públicos, están imputados o en la cárcel, por corrupción, lo mejor que podría hacer Usted es estar calladito...

“Aconseguir que inverteixin en el teu municipi no és una feina fàcil. Si a més a més, no ets de cap partit que pugui tenir referències a les administracions superiors, el tema encara és molt més costós.”........ No se porque, pero esta forma de decir las cosas me huele mal, ¿Qué quiere decir? ¿Qué en “su sistema” los municipios que están gobernados por Alcaldes de partidos Independientes (que no independentistas), no reciben subvenciones?....

Lo que Usted argumenta, en política se llama “clientelismo”, que es un primo hermano de la corrupción política.

Si tanto le preocupa el dinero público destinado a nuestro municipio, quizás seria un buen momento para que explicase porque Usted se va a gastar 4.500 euros de nuestros impuestos en pagar un “comisión informativa” que defiende los intereses de una empresa privada como es Pedreres Maresme Rusc, S.L.

Antes de que nadie me lo pregunte, yo no pertenezco a esta plataforma pero conozco a los vecinos que están participando en ella y por lo que a mi respecta estoy seguro de que están mucho más preparados y son más honestos que el Caudillo.

Saludos.

P.D. No se preocupe su Ilustrísima, si no vuelve a ser Alcalde seguro que tendrá tiempo para escribir un libro, le propongo un tema: “Como gestionar el patrimonio privado y multiplicarlo en diez años”.... si se anima a escribirlo yo le compro el primer ejemplar.

Anònim ha dit...

¡ Y yo le compro el segundo ejemplar ! o mejor le compro un par de docenas y se las regalo a la familia y a los amigos, para que aprendan y lleguen a fin de mes.

Anònim ha dit...

M'ha deixat amb la boca oberta Sr. Jo. N'ha fet moltes en aquests darrers anys i n'ha dit encara mes, però el xantatge obert i públic que fá al poble amb aquest comentari ens deixa encara mes baixa l'opinió que molt ja tenim dels partits "tradicionals" i sobre tot el seu. Hem d'entendre amb això, que ens está diguent que el fet que uns ciutadans optin lliurement per participar en politica, sense tenir que passar per la corrupció dels partits, provocarà el castig del municipi que els esculli a no rebre cap diner del govern autonòmic o central pel sol fet de no jugar amb les cartes marcades.

El seu comentari es un atemptat a la idea de la democràcia. En lloc de criticar-los hauría de plantejar-se perquè aquestes persones han preferit crear un grup ciutada nou enlloc de partanyer a cap dels altres partits enquistats en els seus adoctrinaments centralistes. Un ajuntament es governa per gent del poble en benefici del poble, no del partit central de Madrid o Barcelona. Quan un alcalde posa els interessos del partit per davant dels del poble que el và elegir, vol dir que es hora de fer un cambi i tornar a buscar a algú que torni a lluitar pel poble.

Sempre m'he proclamat apolític, però cada cop soc mes anti-polític, gracies, entre tots els partits m'heu portat a aquesta reflexió.

JORDI FORT

Anònim ha dit...

Hace apologia del trafico de influencias y se queda tan ancho, no sé que diria Montilla si leyera este artículo tan absurdo. El comentario es de una inmoralidad extrema y a él todo lo que dice le parece normal. Alucino por un tubo y encima se permite el lujo de acabar con una dosis de cinismo espectacular dándoles la bienvenida. Joder, que estafa de personaje.

Anònim ha dit...

La veritat és que hi ha polítics que no s'adonen de la seva pèrdua del sentit de la realitat. Només els partits "grans" o de l'establishment són els bons, eh... perquè dominen les partides pressupostàries.... quina vergonya d'idea, senyor alcalde. Tan sols una pregunta: ara quan s'acabin els calers, que fareu als ajuntaments.... marxar?

Anònim ha dit...

Un partit es una cosa seria, tenim l’alcalde del PSC, Pa Su Casa,el partit esta format per, la dona del alcalde, la mare del alcalde, el matrimoni amic del alcalde, la carrec de confianza, el marit de la carrega de confianza, el Matrimoni amic de la carrega de confianza, els fills, etc…
Que i vols anar a fer, un sopar de Nadal ¿??, a fer de cambrer en els mitings, de corre ve i dile, la revolucio socialista ¿??.
No es gaire engrescador la veritat.

Es la forma de ser el cap de llista indiscutit.