dissabte, 12 de desembre del 2009

JA FALTEN POCS DIES!

Qui segueix el meu diari personal haurà vist que durant uns dies no hi he publicat cap escrit. Com la majoria deveu saber, la meva activitat privada és la de pagès i el cultiu que tinc és el d’avets de Nadal.

Com podeu deduir, aquestes dates, des de finals de novembre fins a Nadal, són d’una gran intensitat, ja que m’ocupen la majoria d’hores del dia.

Per la manera de ser, m’obligo a no deixar la feina del dia a dia endarrerida i la que em pertoca a mi directament, tant de l’Ajuntament com del Consell Comarcal, trobo les hores necessàries perquè no hi hagi res que quedi endarrerit, però sí que hi ha altres temes, que jo diria que són de segon nivell, com ara el meu bloc, que han quedat una mica en blanc.

Tornant a la meva feina, no puc fer res més que un reconeixement a l’esforç que està fent la meva família. Començant pel meu sogre, especialment ell, per la seva manera de ser. M’agradaria que el veiéssiu bellugant-se pels mercats venent arbres de Nadal. Malgrat la seva avançada edat, pocs joves aguanten el tipus, com fa ell, hores i hores a les parades.

També vull fer un reconeixent als meus fills, implicats al cent per cent, defensant, patint, gaudint, de qualsevol esdeveniment, fruit de les circumstàncies del mercat, en hores intempestives, comprimint les seves agendes. Cal dir que entre tots hem fet un gran equip.

Quan es plantejava l’inici de la temporada veiem dificultós poder assolir els objectius marcats, però amb l’ordre del dia a dia i la implicació de tothom, avui, amb satisfacció per la feina feta, puc dir que ja falta poc!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

todo esto que comenta acerca de actividad de pages está muy bien, pero que su blog sea "personal" es una falacia ya que es evidente que es una herramienta de propaganda y autobombo. Si de verdad fuera personal no seria público. Además, me parece egoista y poco sensible que utilice su familia y su ámbito privado para sus fines propagandísticos. ¿Les habrá consultado si quieren salir en su blog? ¿Están dados de alta en la seguridad social? El suegro estará jubilado,no ?

Anònim ha dit...

¿tiene a toda la familia trabajando en negro desarrollando una actividad mercantil? ¿o es que planta árboles en plan ong?
Si tienes al suegro jubilado trabajando vendiendo árboles en los mercados, coño, no lo digas públicamente!. Este tío no sabe mantener la boca callada ni un solo momento. Y nadie más que él está obligado a cumplir las leyes laborales. DAré por hecho que tiene a los hijos dados de alta en la seguridad social por esta actividad. Lo del suegro, no sé cómo lo hace si está jubilado. Es un caso de interés para la inspección de la seguridad social.

Josep Jo ha dit...

JA FALTEN POCS DIES!
PER DEIXAR DE SER ALCALDE

Josep Jo ha dit...

PER CERT JO TREBALL MOLT PER A LES PERSONES, PERQUÈ HO FAIG TOT AMB MOLTA INTENSITAT ... FINS I TOT EL QUE ESTEU PENSANT.
DINS MEU TINC UN PLAER MOLT GRAN, QUE US FOTIN!

Anònim ha dit...

Aixo que fotin a tu, que tens el dies contats a l'ajuntament. I la regidora de salut un 0 per no haver posat la pancarta de suport amb la marató de Tv3

Anònim ha dit...

me parece que tienes muchas ganas de salir de la alcaldia.na sera que como buen payes tienes la cosecha hecha

Anònim ha dit...

Tiene mucha pasta que blanquear y esta escenificando el origen de su fortuna, la venta de pinos.

En una época en la que mucha gente va justita para comer, a él le florece la venta de adornos de navidad, hasta ahora no se había comido una rosca ni con los pinos ni con las judías, pero a partir de ahora todas sus propiedades, su fortuna, su nivel de vida tendrá su origen en el prospero negocio familiar.

Que nadie se vaya a pensar que ha sido fruto de su desinteresado paso por la política que lo único que ha hecho en estos años ha sido sacrificarse por el bien de su pueblo con un gran sacrificio y dedicación.

Anònim ha dit...

La seva història sembla ben bé l'inspiració del conte "Alicia en el país de les meravelles". Tot comença amb uns inicis molt negres; els diners no hi eren, s'arribava ben justet a final de mes, no es podia pagar el col·legi dels nens, motiu pel qual els va treure..., però sobtadament tot donà un tomb de 180º quan va entrar en aquest país de les meravelles. Un cop dins tot va canviar. Vostè automàticament va passar de ser mongeter a ser enginyer agrònom i el seu paleta va passar a ser arquitecte. En el seu cas, però, el seu país de les meravelles o el que col·loquialment s'anomena "la gallina de los huevos de oro" es diu Ajuntament. Un cop dins tot ha començat a florir.... i és que ja se sap els que estem en el món agrícola... les mongetes i els avets tarden 10 anys a donar els seus fruits,... especialment si hi ha casos "Prenafeta i Aalavedra", casos Pretòria,... i ens pot tocar el rebre... "Saps què?,... més val que blanquejem diner no fos cas que ens toqués el rebre i perquè es faci ressò de lo treballador que sóc i de com veritablement em guanyo la vida ho publicaré al meu blog perquè ningú dubti d'on surten els meus béns i els de la meva família... i així potser aconsegueixo tapar unes quantes boques... mirin que afortunat que sóc que només em cal treballar un mes l'any!! A quanta gent coneixeu que pugui dir això???"

Un veí decebut

Josep Jo ha dit...

El que dieu de la meva persona és mentida, tot el meu patrimoni i les mevas societats són el fruit de la meva feina com a polític i com a pages, la venda de pins i de mongetes és una gran negoci, l'activitat com a polític també ¡si ho sabre jo!

I que sapigueu que als negrets que tinc treballant amb els pins els he fet el mateix contracte que al meu sogre.

Rucs mes que rucs que mai enteneu res i sempre penseu malament, si no us refieu de la meva paraula que us fotin.

Anònim ha dit...

el unico burro eres tu, pero no te preocupes que el tiempo pronto o tarde te pondra donde tienes que estar, vividor.para comilonas y aumentarte el sueldo si hoy dinero.

Anònim ha dit...

? el sogre es el bolinga

Anònim ha dit...

Els altres també treballem i no necessitem donar detalls, o no tenim temps de fer el comentari xorra al blog.

Anònim ha dit...

No el sogre era el drapaira de Mátaro.