divendres, 6 de novembre del 2009

CONTINUEM FENT FEINA PER A CAN CANYAMARS


Ja s’ha aprovat el nou projecte de reparcel•lació de can Canyamars. Ara caldrà notificar aquest pas administratiu a tots els afectats.

Paral•lelament, estem molt pendents de si ens tocarà alguna subvenció a la primera convocatòria que es va presentar l’Ajuntament, per ajudar econòmicament a tirar endavant els plans d’actuació, per arranjar les urbanitzacions.

Segons ens ha comentat el Departament de la Generalitat que porta el tema, s’han presentat peticions per arranjar 213 urbanitzacions i només hi ha diners per fer-ne 30. També ens han avançat que l’Ajuntament de Dosrius és dels pocs que ha portat tota la documentació correctament i no caldrà que ens facin requeriments.

De fet, abans de presentar tota la documentació vàrem tenir una entrevista amb els qui han de valorar totes les peticions i quan els vàrem explicar el plantejament del que deia la llei i com presentaríem nosaltres la documentació, varen quedar sorpresos del coneixement que es té des de l’Ajuntament de Dosrius, tant per part dels tècnics com dels polítics, de tots els passos administratius necessaris, així com del coneixement i domini de la llei.

Jo tinc bones vibracions, per naturalesa tinc una visió positiva i tinc confiança que un cop s’acabi el projecte de reparcel•lació s’obri una segona convocatòria i l’Ajuntament es pugui presentar, amb la finalitat que ens avancin els diners, per poder fer les obres de can Canyamars.

Sé que l’optimisme, algunes vegades, m’ha traït, però, tot i així, la feina que s’ha fet està feta, malgrat els entrebancs, els contenciosos i les visions diverses.

Sabíem que no era un tema fàcil, però per fer un llarg camí s’ha de fer un primer pas. Nosaltres n’hem fet molts de passos i ara estem allà on ens trobem, molt avançats en el temps en referència a cents i cents d’urbanitzacions que es troben en la mateixa situació.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

este alcalde miente mas que caga y se purga todos los dias.

Anònim ha dit...

(OPTIMISME) CHICO TIENES UNA JETA QUE ES IMPRESIONANTE.

Lo que no comprendo es ¿ porqué no le crece la nariz ? yo cuando era pequeño me decían si dices mentiras te crecerá la nariz como Pinocho, por lo visto en éste pueblo no conocen el cuento, ahora él a estas alturas, la devería llevar a rastras

Anònim ha dit...

Es penoso que para montar una fiesta major va te digan que no ha dinero en al ajuntamiento. Me dan ganas de dejar la comission.

Anònim ha dit...

No tiene desperdicio este hombre, dice que esta a la espera que le toque alguna subvención.
Cuando empezó con el proceso ¿ que pensaba hacer, entonces no existía la ley de urbanizaciones, que plan tenia ¿¿ comprar lotería de navidad a ver si tocaba algo.
Hay que ser serio que juega con el patrimonio de muchas familias.

Solo hay dinero para hacer 30 claro 30 x 300.000 euros los 10.000.000 anuales que destina la ley , los 300.000 euros que es lo que cuesta hacer el proyecto de urbanización y el de reparcelación, usted lo sabe bien que lleva varios.
Pero donde se ha apuntado este santo varón ¿?, si él ya los tiene hechos, que quiere ¿ hacer otro.

Miente cuando dice lo de los requerimientos por que ya le han hecho uno, en el último pleno lo tuvo que tramitar.

Yo me creo que los que tienen que valorar las peticiones al escucharlos quedaron sorprendidos del conocimiento que tienen, sorprendidísimos¡¡ y pasmaos , pero del poco conocimiento y de la particular interpretación de la ley.

Lo que hace con los pasos que da es bailar la Yenca “ izquierda, izquierda, derecha, derecha, adelante, atrás, un, dos, tres.” Da muchos pasos pero no se mueve del sitio.

Que nos comprenda a los vecinos que no compartamos su optimismo al ver sus cualidades como alcalde.

Que la virgen nos proteja.

Anònim ha dit...

Dios, he quedado alucinado al ver el retrato de en Jusep, ¡le han regalado el cuento de Pinocho!.